loading...
دانلــود یک | دانلود بازی، نرم افزار، آهنگ
امیرعباس بازدید : 7308 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (14)

» سیستم مورد نیاز :

 

OS: Windows XP, Vista, 7
CPU: Core 2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
RAM: ۲GB
HDD: ۱۲GB of free space
VIDEO: Shader 3.0 or better; 256MB NVIDIA GeForce 8600GT DirectX 9.0c or better
SOUND: DirectX 9.0c-compatible
DirectX: ۹.۰c

 

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۴.۴ GB

 

» دانلود قسمت اول               ندای وظیفه: جنگ مدرن 2 | Call Of Duty: Mw2                     » دانلود قسمت دوم               ندای وظیفه: جنگ مدرن 2 | Call Of Duty: Mw2

 

» دانلود قسمت سوم             ندای وظیفه: جنگ مدرن 2 | Call Of Duty: Mw2                   » دانلود قسمت چهارم             ندای وظیفه: جنگ مدرن 2 | Call Of Duty: Mw2

 

» دانلود قسمت پنجم             ندای وظیفه: جنگ مدرن 2 | Call Of Duty: Mw2

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1395/06/25 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا اون صفحه cmd میره ارور هم نده گفتین نصب شده تو پوشه setup
برا ما رفت ارور هم نداد ولی تئ پوشه setup چیزی نیومد یعنی اصلا هیج جایی چیزی نیومد ک بتونیم اجراش کنیم ... چیکااار کنم که ؟؟ 5 گیگ بازی دانلود کردم کمک کنید لطفا
پاسخ : سلام. اون ارور رو دیدم. بازی کامل نصب نشده اونجا. بیاین به آیدی @amirabbasok راهنماییتون کنم (تلگرام)

این نظر توسط امیر در تاریخ 1395/06/24 و 0:39 دقیقه ارسال شده است

سلام . من همه پارت هارو دانلود کردم استرکت کردم وقتی setup رو باز میکنم اینطوری میشه :
http://uupload.ir/files/ezw_capture.png
بعد 5 دقیقه بسته میشه .. چیکار کنم یه کمکی کنید توروخدا
پاسخ : سلام. بعد این که بسته میشه، بازی هم نصب شده. توی همون پوشه که فایل setup بود. ولی اگه قبل از بسته شدن تو اون صفحه سیاه چیزی نوشت اون رو به ما بگین تا مشکلتون رو حل کنیم
پاسخ : سلام. بعد این که بسته میشه، بازی هم نصب شده. توی همون پوشه که فایل setup بود. ولی اگه قبل از بسته شدن تو اون صفحه سیاه چیزی نوشت اون رو به ما بگین تا مشکلتون رو حل کنیم
پاسخ : سلام. بعد این که بسته میشه، بازی هم نصب شده. توی همون پوشه که فایل setup بود. ولی اگه قبل از بسته شدن تو اون صفحه سیاه چیزی نوشت اون رو به ما بگین تا مشکلتون رو حل کنیم

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1395/06/12 و 17:18 دقیقه ارسال شده است

سلام من بازی رو دانلود کردم و از حالت فشرده هم درش اوردم و رفتم تو همون پوشه و زدم رو setop و گذاشتم تا اخر رفت و نوشته های انگلیسی سبز اومد بعد زدم اینتر چیزی نیومد
پاسخ : سلام. لطفا اون نوشته های سبز انگلیسی رو اینجا بنویسید. ممنون

این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/06/06 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا دان کردم آنزیپ هم کردم بعد اکسترکت میشه بازی. لوگوی کال اف میاد ولی روش میزنم هیچی نمیشه
پاسخ : سلام. از پوشه اکسترکت شده عکس بفرستین لطفا

این نظر توسط علی7 در تاریخ 1395/06/05 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید طریقه ی نصبش رو هم میگید من بلد نیستم
پاسخ : نصبش که کاری نداره بعد آنزیپ واسم ی عکس از پوشه آنزیپ شده ی بازی بفرستین دقیق بگم. ممنون

این نظر توسط علی7 در تاریخ 1395/06/05 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید باید همه ی پارت هارو دانلود کنیم بعد نصبش کنیم یا بعد از تموم شدن هر پارت اونو نصب کنیم؟ من اولی رو دانلود کردم میخاستم نصب کنم ارور داد!!!!
پاسخ : سلام ابتدا همه ی پارت ها رو دانلود کنین. بعد همه ی اون ها رو توی یک پوشه قرار بدین. بعد همه ی پارت هارو انتخاب کنین و بعدش اونارو آنزیپ کنید. بعد از آنزیپ یا همون اکسترکت شروع به نصب کنید. بازم مشکلی داشتین بگین. ممنون.

این نظر توسط علی7 در تاریخ 1395/06/05 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

سلام فشرده یعنی چی ؟بازی اجرا میشه؟
پاسخ : سلام . بله بازی بدون مشکل اجرا میشه . در نسخه های فشرده معمولا زبان های غیر از انگلیسی و در بعضی مواقع بخش مولتی پلیر حذف می شوند . شما نگران نباشید با خیال آسوده دانلود کنید .

این نظر توسط ممد در تاریخ 1395/05/02 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

رمزیو که گذاشتید کپی میکنم میزنم ارور میده رمز اشتباه هست لطفا کمکم کنید.
پاسخ : رمز همینه . لطفا کپی نکنید و با حروف کوچک تایپ کنید. این بازی تست شده هست دوست عزیز.

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/04/25 و 11:47 دقیقه ارسال شده است

سلام به استیم نیاز داره گه داره الکی حجممو خراب نکنم
پاسخ : سلام . خیر نیاز نداره . من خودم تست کردم

این نظر توسط شایان در تاریخ 1395/04/12 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا دمت گرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ : سلام. ممنون


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت ما چقدر برای شما مفید بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 155
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 163
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 597
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,886
  • بازدید ماه : 2,886
  • بازدید سال : 97,703
  • بازدید کلی : 1,029,219