loading...
دانلــود یک | دانلود بازی، نرم افزار، آهنگ
امیرعباس بازدید : 424 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام بغض :

دست منو بگیر حالم جهنمه از حسه هر شبم هر چی بگم کمه

بغضم غرورمو یاری نمیکنه این گریه ها برام کاری نمیکنه

هر شب دلم دریایه آتیشه از این بدتر مگه میشه

حاله هیشکی تو دنیا بدتر از حاله من نیست

دردی رو زمین بدتر از همین درد تنها شدن نیست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام بغض

♫♫♫♫♫♫

تو که تو همیشه ی خاطره هامی تو که چه نباشیو باشی باهامی

همه ی وجود من آرومه با تو واسه یه لحظه عذابمو کم کن

اگه هنوزم عاشقمی کمکم کن نمیگیره هیچ کسی تو قلبم جاتو

هر شب دلم دریایه آتیشه از این بدتر مگه میشه

حاله هیشکی تو دنیا بدتر از حاله من نیست

دردی رو زمین بدتر از همین درد تنها شدن نیست

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت ما چقدر برای شما مفید بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 106
  • کل نظرات : 155
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 186
  • بازدید امروز : 463
  • باردید دیروز : 889
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,352
  • بازدید ماه : 1,352
  • بازدید سال : 96,169
  • بازدید کلی : 1,027,685